Bestel nu de Foodelicious Box

Veelgestelde vragen

  • Verzenden & Bezorgen

    Wanneer ontvang ik mijn eerste box?
    De Foodelicious Box is een twee-maandelijkse box. De box wordt uitgeleverd in de tweede week van februari, april, juni, augustus, oktober en december. Dus als je je inschrijft vlak na het uitkomen van een editie moet je nog héél even geduld hebben. (Of bestel in tussentijd in de webshop alvast een voorproefje.)

    Hoe wordt de Foodelicious Box verzonden?
    Foodelicious is partner van PostNL waarmee de box wordt verzonden. Op het moment dat je niet thuis bent, wordt de Box bij de buren aangeboden. Zijn de buren ook niet thuis? Dan kun je gebruik maken van de bezorgcode die is vermeld op het kaartje in de brievenbus. Ook kun je via de track & trace code online een ander bezorgmoment kiezen. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. In het geval je met vakantie gaat, kun je via info@foodelicious.nl laten weten wanneer je gewenste bezorgdatum is.

    Adres wijziging?
    Ben je verhuisd of wil je de Foodelicious Box op een ander adres laten bezorgen? Dat kan! Stuur een mailtje naar info@foodelicious.nl, dan regelen wij de rest.
    Let op: Adreswijzigingen in je webshop account aangepast? Dit account is niet gekoppeld aan de Box ledenlijst. Het ontvangstadres voor je box wordt zo dus niet gewijzigd.
    Wil je zeker weten dat we het juiste adres van je hebben, neem dan even contact met ons op!

    Wat moet ik doen bij beschadiging?
    Uiteraard pakken wij de Foodelicious Box met veel zorg en liefde in, maar mocht er tóch iets kapot aankomen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten zodat wij voor een oplossing kunnen zorgen. Stuur een mail (graag met foto van je Box) naar info@foodelicious.nl.

  • Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen of stopzetten?

    Je abonnement loopt ten minste twee edities en is daarna maandelijks opzegbaar door vóór de eerste van de maand een e-mail te sturen naar info@foodelicious.nl.

  • Kosten & Betaling

    Wat kost een Foodelicious Box?
    Slechts €34,95 per box. Een super goede deal al zeggen we zelf, want de gezamenlijke waarde van de producten in de box zijn altijd meer waard dan deze abonnementsprijs. Daarnaast krijgen leden vaak korting in de webshop door middel van acties uit de nieuwsbrieven. Abonnees hebben dus écht een streepje voor!

    Wij maken gebruik van automatische incasso omdat wij denken dat dit zowel voor onze abonnees als voor onszelf makkelijker is en voor minder verwarring zorgt.

    De inhoud van de box is niet inwisselbaar voor contanten.

  • Waar vind ik de recepten uit de Box?

    In elke Foodelicious Box vind handig boekje met daarin een aantal recepten. Zo kan je direct aan de slag met de ingrediënten. Meer recepten vind je op onze website, Facebook & Instagram pagina.

    Of schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven!

  • Kan ik een allergie doorgeven?

    Door het grote aantal abonnees kunnen wij helaas geen uitzonderingen maken wat betreft persoonlijke voorkeuren en allergieën. Natuurlijk zijn wij er ons wel van bewust dat sommige producten ingrediënten bevatten die niet iedereen kan nuttigen, maar dat proberen wij op te lossen door veel te variëren en af te wisselen met de geselecteerde producten.

  • Wat is de Foodelicious Box & wat zit er in?

    Wat is de Foodelicious Box?
    Een verrassingsbox die we om de maand speciaal voor onze Box abonnees ontwikkelen! De exacte inhoud houden we altijd geheim, maar je bent elke keer weer verzekerd van de lekkerste delicatessen zoals bijvoorbeeld heerlijke Italiaanse olijfolie, Spaanse crackertjes, smeuïge tapenade of mooie Belgische chocolade. De Foodelicious Box is altijd als een kadootje ingepakt, inclusief receptenboekje met leuke achtergrondinformatie over de producten en de lekkerste recepten om meteen inspiratie van te krijgen!

    Wat zit er in box?
    De exacte inhoud houden we geheim zodat het een échte verrassing blijft!
    Eigenaar Don Voets zoekt samen met zijn medewerkers heel Europa af naar de mooiste producten en vinden zo steeds weer nieuwe lekkernijen. Als abonnee van de Foodelicious Box krijg je deze mooie producten vaak als eerste, soms nog voordat ze in de winkel of webshop te koop zijn! De Box heeft dus vaak primeurs en kan zelfs exclusieve producten bevatten die alleen voor de abonnees te proberen zijn. Bovendien zorgen wij er voor dat er regelmatig ‘All Time Foodelicious Favourites’ in terecht komen. Hiernaast zullen wij er ook voor zorgen dat er een selectie van minstens zes producten in de Box te vinden is waarvan er zeker één item bij zit om direct van te genieten en één welke bedoeld is om mee te koken.
    Zo hopen we iedereen blij te mogen verrassen!

    Waarom slechts tweemaandelijks?
    Wij zijn het helemaal met je eens dat er geen maximum zou mogen zijn aan lekkere delicatessen, maar wij zien de Box graag als een kadootje en niet als verplichting. Dus geven we je liever de tijd om de producten op je gemak te proberen en te gebruiken voordat de volgende Box weer op de stoep staat!

  • Hoe kan ik een (adres)wijziging doorgeven?

    Je box-abonnement is niet gekoppeld aan je (eventuele) Foodelicious webwinkel account. Voor wijzigingen, zoals bijvoorbeeld adres of emailadres, vragen we je contact op te nemen via info@foodelicious.nl.

De Foodelicious Box

Abonneer je hier op de allerlekkerste box !


DE FOODELICIOUS BOX

 

Iedere twee maanden een spannende foodbox gevuld met de lekkerste delicatessen. De exacte inhoud houden we geheim, omdat we het leuk vinden om je te verrassen!

 

Wacht niet langer en geef jezelf, of een ander, een leuke Foodelicious box kado voor slechts €34,95 per box, inclusief gratis verzending.

 

De nieuwe box van februari zal 20 en 21 februari worden verzonden in verband met de voorjaarsvakantie.

 

 


Aanmelden

Verplicht veld.
Verplicht veld.
Verplicht veld.
Verplicht veld.
Verplicht veld.
Verplicht veld.
Verplicht veld.
Verplicht veld.
Verplicht veld.
Verplicht veld.
Verplicht veld.