Bezorgen en Retour
LET OP: vanwege december drukte bij PostNL kan je pakket langer onderweg zijn. Bestel dus op tijd!
Zodra wij je bestelling en betaling hebben ontvangen en de noodzakelijke controle hebben uitgevoerd, gaan wij de bestelling uitleveren. Mocht er onverhoopt iets met je order aan de hand zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Zorg er daarom altijd voor dat je persoonsgegevens kloppen. Dit contact zal in veel gevallen per mail gaan. Je ontvangt ook een bevestiging per mail wanneer je pakket verstuurd is. Tevens ontvang je een track en trace code zodat je ook zelf jouw pakket online kunt volgen.
Verpakken:
Foodelicious besteedt zeer veel aandacht aan het verpakken van je bestelling. Zo worden alle breekbare spullen apart en zorgvuldig door ons verpakt. We hergebruiken zoveel mogelijk dozen die we van onze leveranciers ontvangen. Op deze manier dragen wij bij aan een minder grote papierberg.
Bezorgen:
Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. In de regel duurt een levering 1 tot 3 werkdagen. Wij versturen je order dezelfde dag of de volgende werkdag, mits alles op voorraad. Weekenden en feestdagen zijn daarbij uiteraard niet inbegrepen. De levering vindt plaats met PostNL.
Bezorgkosten:
Bij bestellingen boven de €55,- worden er geen bezorgkosten berekend. Deze zijn dan voor rekening van Foodelicious. Voor bestellingen onder de €55,- rekenen we een bijdrage van €4,95 en voor bestellingen onder de € 25,- zijn de bezorgkosten binnen Nederland €6,95.
Bezorgen in België is gratis boven een bestelbedrag van € 70,-. Onder de € 70,- rekenen wij een bijdrage van €9,95. Voor orders buiten Nederland & België, neem contact op met info@foodelicious.nl.
Probleemloze retourzending:
Als een artikel uit onze webshop je niet bevalt kun je deze, indien mogelijk, voorzien van de originele verpakking, binnen 14 werkdagen na ontvangst probleemloos aan ons retourneren op het onderstaande adres. Dit geldt echter niet voor voedingswaren. Deze kunnen niet geretourneerd worden. De retourkosten van de verzending zijn voor eigen rekening. Op geretourneerde artikelen met terechte klachten worden uiteraard de retourkosten wel vergoed.
Adres retourzendingen:
Foodelicious Food & Gifts
Tav Retourzending webshop / ordernummer…………
Hoofdstraat 62
5481 AH Schijndel
Indien je de retourzending NIET naar bovenstaand adres stuurt zal deze door ons worden geweigerd en ook niet in behandeling worden genomen.
Voorwaarden retourzendingen:
Meld je retourzending altijd vooraf aan. Dat kan telefonisch maar makkelijker is dat via info@foodelicious.nl. Indien er een gebrek is aan het product omschrijf dan duidelijk het gebrek en stuur een foto mee zodat Foodelicious het gebrek goed kan beoordelen en het netjes kan oplossen.
Vermeld in deze e-mail je naam (waarop de bestelling is gedaan), woonplaats, ordernummer en de reden van retour. Vergeet ook niet je naam en/of ordernummer op het retour pakketje te vermelden.
Stuur je een product retour naar Foodelicious en raakt het product kwijt of beschadigd tijdens transport? Dan zul je het product wel moeten betalen. Daarom is het verstandig om het product zorgvuldig en goed te verpakken en te vragen naar een “bericht van ontvangst” als je iets naar ons terugstuurt. Je vraagt dit bij het postkantoor of de koeriersdienst. Als het product bij Foodelicious is aangekomen, krijg je hiervan een bewijs van het postkantoor of koeriersdienst.
Kies je voor de optie om geld terug te ontvangen, vermeld dan ook je rekeningnummer. Mocht je een vervangend artikel toegestuurd willen krijgen vermeldt dit dan duidelijk in je e-mail.
Overige vragen :
Voor vragen en opmerkingen over de website of over je bestelling(en), kun je contact opnemen via info@foodelicious.nl